השכרת אוהלים לאירועים

השכרת אוהלים לאירועים

כל המחירים באתר לא כוללים מע"מ

האם מחירי השכרת אוהלים הם גבוהים?

מחירי השכרת אוהלים לאירועים יכולים להשתנות ובעיקר זה תלוי כמובן בסוג האוהל שתבחרו ולאיזו מטרה, מהי למשל איכות הבד שלו, מהו הגודל וכדומה. חשוב לקחת בחשבון שישנם מחירים שונים וגדלים אחרים, וגם ככל שאיכות הבד יקרה והאוהל נחשב לעמיד יותר כך המחיר עולה. אך אנו מתאימים ללקוח כל תקציב והולכים לקראתו, כי כאשר מדובר בהשכרת אוהל לאירועים חשוב להשקיע באוהל איכותי וכך להימנע מתקלות לא צפויות בזמן האירוע.

איזה סוגי אוהלים ישנם?

השכרת אוהלים לאירועים כוללת למשל אוהלים לבנים וגדולים, כאשר אוהל לבן בעל מראה מכובד העשוי בד יוקרתי יעלה לכם יותר יקר מאשר אוהלים פשוטים יותר. נקודה חשובה נוספת היא גודל האוהל שיהיה חייב להספיק לכל האורחים, לריהוט שתביאו וכמובן לקייטרינג או לצוות העובדים. לכן כדאי שתשקיעו באוהל איכותי ועמיד כדי להימנע מתקלות לא נעימות.

 

וכלו לבחור מתוך כמה סוגים למש אוהלים העשויים מבד כותנה לאירוע יוקרתי ואיכותי. לרוב אוהלים אלו בצבע לבן חגיגי ומעניקים מראה מרשים ומפואר. בד כותנה מאפשר הגנה מלאה מרוח או מקרני השמש, כך שגם אם מדובר באירוע המתרחש ביום חם, האורחים לא יסבלו מחום. יש אוהלים העשויים בד לייקרה, שהוא בד גמיש יותר וניתן למתוח אותו בכל צורה ולייצר מתחמים שונים באוהל. לכן חשוב לקחת נקודה זאת בחשבון מהו סוג האירוע שלכם, לאיזו מטרה ומהו מזג האוויר ביום הנתון. נקודה חשובה נוספת שיש לקחת בחשבון היא אופן הקמת  האוהל במקצועיות ובבטיחות רבה, זאת כדי למנוע מצב שבו האוהל יעוף ברוח או יצור תקלות ואי נוחות. לצורך כך תמיד יהיה חשוב לעבוד עם צוות מקצועי המכיר את התחום ובעל ניסיון וידע להקים את האוהל בצורה המקצועית, האיכותית והבטוחה ביותר.

לסיכום אין זה חשוב מהו סוג האירוע שאתם חוגגים עם האוהל, אם אתם מעוניינים לערוך אירוע מעולה ובצורה יותר מעניינת ופחות שגרתית כדאי לשקול השכרת אוהלים. בצורה זו תוכלו לערוך כל אירוע בצורה מקסימה ובכל מקום שתרצו.