השכרת אוהלים לאבלים

השכרת אוהלים לאבלים

כל המחירים באתר לא כוללים מע"מ

מדוע להשכיר אוהל?

ברגע קשה וכואב של משפחה וישיבת שבעה רבים בוחרים להקים אוהל לאבלים, כיוון שכך נוח יותר לקבל את פני המנחמים ולא בתוך הבית הקטן והצפוף.

השכרת אוהלים לאבלים

מה גודלו של האוהל?

בהשכרת אוהלים לא רק לשבעה או לאירועי זיכרון, אתם יכולים לקבל אוהל בסוגים שונים ובגדלים שונים בהתאם לדרישה שלכם. לאוהלים יש גם חלונות ואוורור בצדדים להפצת אור במקום, וכמובן שניתן להוסיף אמצעי חימום או קירור לפי דרישה. כל אוהל נבנה בנפרד בהתאם לצרכי הלקוחות, כאשר אנו מקפידים גם הקפדה רבה על תחזוקה, ניקיון האוהל וכמובן הרכבה ופירוק והכל באיכות ובטיחות מירביים.

כאמור ניתן להשכיר אוהלים  במבחר ומידות, גדולים או קטנים, ועד כמה שנדרש לכמות של אנשים שאמורים להגיע, כמובן שאנו נייעץ לכם בנושא בכל שלב, הן לגבי סוג האוהל שכדאי לקחת והן לגבי גודלו וכן האם תרצו גם שולחנות, כיסאות, מיחם לשתייה חמה, פלטות לחימום האוכל, ואמצעים שונים לחימום או קירור האוהל.  את האוהלים ניתן להציב בכל מקום אם זה בחצר הבית ואם זה בחצר בית הכנסת, אנו דואגים לפירוק והרכבה מהירים ואיכותיים והכל נעשה בידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בהקמת אוהלים.

 האוהלים עמידים ואיכותיים  לכל תנאי מזג האוויר ועומדים בתקן בטיחות גבוה ביותר.

השכרת אוהלים לאבלים היא כאמור מתאפשרת בכל גודל ומידה, ולכל תנאי שטח. השירות שלנו מהיר ויעיל וניתן להשכיר את האוהל לשבעה בלבד אבל, או אף ליום אזכרה, ואנו מגיעים עם הרגישות והמקצועיות לקושי שיש למשפחה בשעת האבל ולצורך להתמודד עם האירוח בבית  של כל מבקרי ומנחמי השבעה.

השכרת אוהלים אפשרית גם בכל עונה חמה או קרה, כי הם מבטיחים בחורף הגנה מרוחות ומונעים גשמים, וכן מגיעים עם מתקני חימום עוצמתיים ואיכותיים.

 האוהלים מתאימים לכל עונה עם אפשרות התקנת מערכות מיזוג אויר המיועדים לקרר את האוהלים באמצעותם בקיץ.
כל ההתקנה וכן פינוי האוהלים הוא בידי צוות מקצועי שמפקח על מקום האירוע, וכל האוהלים להשכרה שמורים ומתוחזקים באופן שוטף ומקצועי.