פורסם ב- כתיבת תגובה

השכרת אוהל אבלים

השכרת אוהל אבלים

הצבת אוהלים בגדלים שונים לימי אבל

האם יש צורך בהשכרת אוהל אבלים?

כיום הדרישה לאוהלים לכל מטרה גוברת ובמיוחד למהלך ימי שבעה, שלושים וכן בציון שנה ליום הפטירה במנהגי האבלות, רבים מציבים אוהלים בביתם או בקרבת בית הכנסת לאבלים כדי לקבל את פני כל המנחמים בצורה נוחה יותר, כך האוהל מקל גם על המבקרים וגם על האבלים וכן זהו אוהל המתאים לכל תנאי מזג האוויר, אם בימים חמים מאד או גשומים וקרים, אלו אוהלים חזקים, בטיחותיים לכל מזג אוויר וניתן לשלב אותם בנוחות רבה בכל מקום שתרצו.

השכרת אוהל אבלים

מה כולל האוהל להשכרה?

החברה נמצאת בקשר תמידי במלוא המקצועיות והרגישות עם המשפחה ואנו מטפלים בנושא האחריות, והמשפחה אינה צריכה לדאוג לדבר.  יתרון לאוהל הוא שמנחמים יכולים להמשיך ולהגיע תוך שמירה על פרטיות הבית עם מצבה הרגיש והאישי של המשפחה.

האוהל יוצב בהתאם לדרישת הלקוח, אפשרי רק ליום האזכרה או לשבעה כולה וכן לשלושים או לשנה.  יתרונו של האוהל הגדול שהוא מותאם לכל תנאי מזג האוויר ומצויד בחימום או במיזוג לפי צורך ולפי הדרישה. כל תהליך ההרכבה והפירוק נעשה במהירות ובפיקוח.

תמיד ימשיך זרם המבקרים להגיע ולכן האוהל יוצר מתחם נוח, שחוצץ בין הבית ומאפשר פרטיות.

לאחר תום השבעה ניתן להשכיר מחדש את האוהל לאזכרת החודש מיום הקבורה.  

גם המחיר של השכרת אוהלים ולכל מטרה הוא מחיר גמיש ביותר שמתאים לכל תקציב, חשוב לזכור שלאוהלים גדלים שונים והם מגיעים בגבהים שונים, בהתאם לסוג ההזמנה שלכם, וכן למספר המבקרים שיהיו בו מוטב , להתייעץ איתנו מראש לאור הניסיון הרב שלנו בנושא.

 כל האוהלים מעוצבים לתנאים הקפדנים ואיכותיים ביותר תוך הקפדה על תנאי הבטיחות, היציבות וכן הם בעלי עמידות לכל מזג אוויר חורפי מאד וגשום או קייצי, חם ולח. ניתן להרכיבם בקלות ובמהירות אף אם ישנה קריאה ברגע האחרון, אנו ערוכים  לכל. האוהל מצויד גם בחלונות ומאפשר חדירת אוויר לנוחיות המבקרים.  האוהלים בעלי חלל גדול שמאפשרים הצבה של שולחנות וכיסאות.

מתקן שווארמה 4 להבות NIREVENTS

השכרת מכונות מזון לחצו למפרט המדוייק!

מחפשים להשכיר מכשירי חשמל לרשימה המלאה?

מחפשים השכרת ציוד?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *