פורסם ב- כתיבת תגובה

אוהל אבלים להשכרה


אוהל אבלים להשכרה

כיצד ניתן להזמין?

בהכנות לקראת שבעה וימי אבל חשוב לדאוג לצרכי המשפחה ברגישות גדולה וללוות את המשפחה גם ברגעים הקשים שלה. גם ברגעים עצובים אלו אנו דואגים שלא תצטרכו לטרוח בסידורים ותוכלו לקבל את פני המנחמים בנוחות עם אוהל אבלים להשכרה.

מי מרכיב את האוהל?

אין ספק שבכל פטירה של אדם קרוב יש הלם, עצב ותחושות קשות ורבות של אובדן ופרידה. מצב הרוח ירוד וקשה לדאוג לסידורי ההלוויה והאבלות. לכן חברה מקצועית תלווה אתכם בתהליך מבלי שתצטרכו להעמיס על עצמכם עוד ותבנה לכם במהירות אוהל אבלים.  על פי המסורת היהדות תמיד מלווה את האדם במעגלי החיים ומלווה וצועדת עמו גם ברגעי החיים הקשים, ולכן על מנת להקל על כאב האובדן והפרידה של האבלים קיים תהליך הדרגתי של תקופת אבלות זאת על מנת לשכך בהדרגה את צער בני המשפחה, וכל זאת מתוך התאמה לשלבי האבל השונים.

אוהל אבלים להשכרה

מהו מחירו של אוהל אבלים?

חשוב לנו לתת למשפחה את מלוא הכבוד ולפעול במקצועיות וברגישות. אנו גמישים לנושא המחיר בתפקיד שדורש שליחות ורגישות מרבית.

כל תקופת האבלות המתחילה עם פטירתו של האדם הקרוב, ונותנת למעשה כבוד לנפטר וכן בעיקר תקופת השבעה מאפשרת לבני המשפחה לעצור לרגע, לקחת פסק זמן מהטרדות החדשות ומהמולת היומיום ולמצוא נחמה עם המבקרים הרבים וכלים להתגבר על הצער הגדול, וכן לעבד את האבל באוהל האבלים, וזאת בתמיכת חברים ומשפחה המגיעים לבית האבלים כדי לתמוך ולהביע תנחומים.

אוהל אבלים להשכרה

טיפול מקצועי ורגיש ברגע מצער

למנהגי האבלות יש בכל עת מנהגי אבלות ייחודיים, ורבים מקבלים את פני המנחמים באוהל שהוא נוח יותר עם טיפול מקצועי של חברה הרגישה ביותר לנושא זה. חוקי האבלות השונים משקפים את צערו של האבל ונערכים בשלבים, בשבעה שהוא השבוע הראשון מהקבורה ולאחר ההלוויה מתכנסים בני המשפחה בביתו של הנפטר שם הם שוהים יחד במשך שבעה ימים. רבים בוחרים לקבל את פני המנחמים בסוכת אבלים גדולה שמותאמת לכל מזג אוויר ולכל כמות שת אנשים. בימים אלה האבלים מוקפים בבני משפחה וחברים וחלים עליהם איסורים כמו תספורת, לעסוק במלאכה, נעילת נעלי עור ועוד. בימים אלה נוהגים האבלים להישאר עם הבגדים שלבשו ביום הלוויה, ועשו בהם קריעה. ביום השלושים שהוא חודש לאחר הקבורה נהוג לעלות לקברו של הנפטר ולהציב את המצבה, בפרק זמן זה עדין חלים דיני האבלות, והמשפחה ממשיכה לקבל אבלים באוהל אך במידה פחותה.

גם בשנת האבל שהוא פרק הזמן של 12 חודשים שחלפו מיום הקבורה ישנם מנחמים רבים שמגיעים ורבים בוחרים להשכיר אוהל שיכול להכיל את כל הכמות הגדולה של המנחמים, בתקופה זו נמנעים להשתתף באירועי שמחה, במקומות בילוי, בשמיעת מוזיקה או בקניית בגדים חדשים ועם תום שנת האבל פוקדים את הקבר. ביום הזיכרון מדי שנה בתאריך העברי של יום הפטירה, נוהגים בני משפחה וחברים לערוך אזכרה  לנפטר אם בבית ואם בבית הכנסת גם שם ניתן להקים סוכת אבלים לנוחות המשפחה האבלה. תקופת האבלות מאפשרת לאבלים להתמודד עם הכאב ולחוש הקלה זמנית בתחושת ההלם והאובדן, השבעה מאפשרת גם לא להדחיק את הכאב ואת האבל. זו תקופה חשובה שבמהלכה ישנם מנהגי אבלות רבים, וזו מצווה לנחם את האבל וגם לקבלו בדרך נוחה עם רגישות וסבלנות, מנהגי האבלות נועדו לרכך במידת מה את ההבל מאחר ותקופת האבל נועדה להוביל את האדם חזרה לשגרה.

השכרת מכונות מזון לחצו למפרט המדוייק!

מחפשים להשכיר מכשירי חשמל לרשימה המלאה?

מחפשים השכרת ציוד?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *