פורסם ב- כתיבת תגובה

סוכת אבלים להשכרה

סוכת אבלים להשכרה

מהי סוכת אבלים?

ברגעים הקשים של אדם בחייו כאשר מגיעים מנחמים רבים למשפחה, יש לקבל ברגישות את כל המנחמים הרבים. על כן הקמת סוכת האבלים יכולה להקל במידת מה על נושא זה וליצור סביבה נוחה למשפחה שרוצה להשאיר את ביתה מחוץ לתחום קבלת האנשים הרבים שמגיעים.

באיזו חברה לבחור?

ברגעים אלו של קושי , עצב ותחושות קשות ורבות של אובדן ופרידה, חשוב לבחור בחברה עם מלוא המקצועיות והרגישות שצועדת אתכם גם ברגעי החיים הקשים, ועל מנת להקל על כאב האובדן והפרידה של האבלים תקים אוהל לתקופת אבלות.

סוכת אבלים להשכרה

מתן כבוד לנפטר

כל תקופת האבלות כאשר היא מתחילה עם פטירתו של האדם הקרוב, חשוב בימים אלו למעשה כבוד לנפטר וכן בעיקר תקופת השבעה , קבלת המנחמים מאפשרת לבני המשפחה לעצור לרגע, לקחת פסק זמן מהמולת היומיום ולמצוא כלים להתגבר על הצער הגדול, וכן לעבד בסוכת האבלים מוקפים במבקרים הרבים את האבל וזאת בתמיכת חברים ומשפחה המגיעים לבית האבלים כדי לתמוך ולהביע תנחומים.

את סוכת האבלים ניתן כבר להקים בשבעה שהוא השבוע הראשון מהקבורה ולאחר ההלוויה מתכנסים באוהל, בני המשפחה מקבלים את המנחמים וכן שם הם שוהים יחד במשך שבעה ימים. בימים אלה האבלים מוקפים בבני משפחה וחברים.

את הסוכה ניתן להשאיר עד ליום הזיכרון השלושים שהוא חודש לאחר הקבורה, אז נהוג לעלות לקברו של הנפטר , ובתום שנת האבל פוקדים את הקבר וגם נערכת אזכרה וסעודת מצווה. ביום הזיכרון מדי שנה ניתן להקים סוכת אבלים בתאריך של יום הפטירה, אז נוהגים להגיע שוב מנחמים ובני משפחה וחברים עורכים אזכרה לנפטר. בסוכת האבלים ניתן לעבור בנוחות יחסית את תקופת האבלות שמאפשרת לאבלים להתמודד עם הכאב ולחוש הקלה זמנית בתחושת ההלם והאובדן, השבעה מאפשרת גם לא להדחיק את הכאב ואת האבל. זו תקופה חשובה, כאשר תקופת אבל זו נועדה להוביל את האדם חזרה לשגרה וכן יש לקיימה בנוחות מרבית ועל כן הסוכה מהווה מקום נוח יותר לעריכת האזכרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *