פורסם ב- כתיבת תגובה

מזגן נייד לאוהל

מזגן נייד לאוהל

כיצד לדאוג לחימום או קירור בהשכרת אוהל?

היום כאשר לקוחות רוצים להיות יותר ויותר מקוריים בהפקת האירועים שלהם, במיוחד כאשר היום לא פשוט לערוך אירוע, הם בוחרים באפשרות של השכרת אוהל, כי אז אתם חופשיים לבחור את מיקום האירוע שלכם ובנוסף אתם יכולים להפיק איזה סוג של עיצוב שרק תרצו, מבלי להיות תלויים באילוצים של אולם אירועים או אפילו בסגנון השולחן והכיסא שתרצו לשלב באירוע שלכם.

נשאלת השאלה האם לא חם או קר מדי באוהל שעשוי יריעות בד או יריעות ניילון, וכאן חשוב לציין שבהשכרת אוהל תקבלו את כל המידע בנושא, ולמעשה הקמת האוהל והרכבתו נערכים בהתחשב במזג האוויר הצפוי.

מזגן נייד לאוהל

האם זה יוכל להתאים לכל עונה?

המזגן הנייד יאפשר לכם לערוך את האירוע שלכם במלוא הנוחות ובכל מזג אוויר אפשרי. בכל עונה אפשר לדאוג לחימום או למיזוג, ואין כלל בעיה לערוך אירוע מוצלח ובלתי נשכח באוהל אם בימים חמים ולחים מאד בקיץ, או ביום חורפי גשום מאד, אפשר לערוך בהצלחה אירוע נהדר גם בקיץ וגם בחורף.  

תקבלו את כל הציוד הנלווה

בהתייעצות מראש נמסור לכל כל פרט שקשור בהפקת אירוע תחת אוהל נייד, שניתן להציבו בכל מקום שרק תרצו. אנו לא רק מקימים במקצועיות רבה את האוהל וכמובן דואגים גם לכל הפירוק והפינוי עם סיום האירוע, אלא תוכלו לקבל מאיתנו גם את כל הציוד הנלווה להפקת אירוע באוהל אם זה ריהוט, פינות אירוח או כמובן מזגנים ניידים.

בבחירת אוהל חשוב קודם לבדוק מהו סוד האירוע שלכם וכמה אורחים צפויים להגיע, וכך להתאים את גודלו של האוהל למספר הנוכחים במקום ובאופן כללי תוכלו לתכנן כל שלב באירוע על הצד הטוב ביותר.

לסיכום אם חששתם לרגע שהפקת אירוע באוהל הוא פחות מאשר לערוך את החגיגה באולם אירועים כמקובל, זו טעות כי האוהל מייצר דווקא חווית אירוח והנאה לאורחים שהיא שונה מכל מה שהם ראו בעבר. יש באווירה של האוהל אותנטיות, קרבה ואפשרות ליצור כל אווירה מיוחדת שתמיד חלמתם עליה.

השכרת מכונות מזון לחצו למפרט המדוייק!

מחפשים להשכיר מכשירי חשמל לרשימה המלאה?

מחפשים השכרת ציוד?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *